26–27 Apr 2022
Blåsenhus

Konferensen är över

men konferenssidan kommer att ligga kvar fram till 16/5, om ni vill gå tillbaka och se deltagarlistan eller ladda ner abstracts.

En utvärdering där ni kan lämna synpunkter på denna konferens, och förslag för kommande, kommer att skickas ut under vecka 18.

Tack till alla er som deltog i konferensen!

Hörde ni något särskilt intressant och minnesvärt hoppas vi att ni delar med er av det till era kollegor. Och om det är något som ni absolut tycker borde spridas och diskuteras i vidare kretsar, inom hela universitetet, får ni gärna höra av er till oss på enheten för universitetspedagogik - så ordnar vi t.ex. ett seminarium om saken!

Konferensgruppen

Blåsenhus
Go to map

Konferensen äger rum från lunch till lunch tisdagen den 26/4 - onsdagen den 27/4. På eftermiddagen den 27/4 kommer det att finnas möjlighet att göra studiebesök i några av universitetets nyare lärmiljöer.